Een klacht kan ingediend worden via ons emailadres
Uw klacht wordt doorgestuurd naar onze bestuurder. Er wordt contact met u opgenomen (telefonisch of per mail) over de klacht en wij zullen in gesprek gaan over een mogelijke oplossing.
Kunnen wij uw klacht niet oplossen? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Landelijke Onderwijs Klachtencommissie (LKC).
Landelijke Onderwijs Klachtencommissie (LKC)
Mocht u tegen het besluit van de Commissie van Toewijzing in bezwaar willen gaan, dan kunt u het bezwaar binnen 6 weken na dagtekening schriftelijk indienen via het emailadres
Uw bezwaar wordt doorgestuurd naar de bestuurder en er zal contact opgenomen worden met u (telefonisch of per mail).
Kunnen wij niet aan uw bezwaar tegemoetkomen? Dan kunt u uw bezwaar indienen bij de landelijke bezwaaradviescommissie toelaatbaarheidsverklaring.
Landelijke Bezwaaradvies Commissie Toelaatbaarheidsverklaring (LBT)